Julklappar

I år vill jag har många saker, alldeles för många saker....
Men det enda som står just nu på min önskelista på saker som jag bara måste ha är en ny mobil och den får jag nog snällt och fint köpa själv!

Om någon vecka eller två åker jag till Göteborg och då ska jag leta upp Bodyshop på Nordstan för dom säljer adventskalendrar som är fylld med produkter från dom.

Jag bara måste få ge mig själv en liten klapp på axeln och ge mig själv denna kalender.....

Och när jag ändå var ute och surfade så hittade jag detta:

Advents ljusstake för värmeljus!!
Så här skriver tillverkarna:
"En ljus framtid och en riktigt grön jul...
Denna aventsljusstake sprider julfrid på ett nytt sätt och är garanterat eldsäker!
Återanvänd dina ljuskoppar som du har hemma, uppgradera med dessa "clip-ons"!
Ljusstaken skapar ett vackert skuggspel på väggen när den är tänd"
Ljusstaken kommer i ett platt paket och är perfekt att skicka till en vän du inte träffar.

Tillverkad i Sverige av metallspill.


Perfekt liten julklapp till nån som inte vill fläska på med julpynt överallt eller är lite trångbodd...



Kommentarer
Postat av: Tina

Anna... du borde seriöst tappa bort mobilen du oxå=) Fast det är kanske det du gör, tycker du har ny mobil varje gång jag ser dig=)Man klarar sig faktiskt..även om andra inte tycker det..haha

2010-11-18 @ 12:35:06
Postat av: Anna

Kära Tina... mina mobiler överlever ungefär i ett år med mig och det är ungefär lika ofta som jag får träffa dig så det är inte konstigt att jag har en ny varje gång vi ses... hahahahahahha... kram

2010-11-19 @ 08:22:40
Postat av: Teodormathilde

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-07-15 @ 07:27:43
URL: http://teodormathilde.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0