Rihanna och stor städning

Jag har nu röjt hemma i ett par dagar. Hallen är renplockad och kläder har fått byta plats. Ni vet...sommargarderoben bort och vintergarderoben in....
Äntligen har jag fått bort den ohyggligt fula bokhyllan och den vidrigt dassiga tavlan ur vardagsrummet. Kvar är kistan men den vill jag ju behålla ... men stereo bänken ska ut!!! Och nya möbler ska inhandlas...
Nu väntar en lång jobb helg så jag kommer inte att få nåt mer gjort hemma ett tag. Men det kan vara skönt med en paus från röjandet! Har köpt en jättesnygg lykta som jag ska hänga upp i hallen och byta ut mot sambons fruktansvärt fula väggklocka.... det ska bli skönt!

Till hjälp under veckan har jag haft Rihanna... hon är guld att ha i lurarna just nu. Sjunger bra och ser riktigt rockig ut... men klädstilen vette fan om jag tycker om.....


Kommentarer
Postat av: Pilla

Härligt! vad duktig du varit!

2010-10-01 @ 10:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0