Ja...ehum...

Ja, jag vet. Sorry. har inte haft varken tid eller lust att sitta vid någon dator. Symaskinen har gått som ett skållat troll och jag försöker jobba på lite.... men emellanåt är det skönt att stänga sig själv ute från Tilda dockorna. Man kan ju inte bara umgås med dom.
I lördags blev det ett trevligt avbrott med en kräftskiva i Kittan. Super övertrevligt var det men det blev en tidig kväll för oss skötsamma och nyktra. Jag och Jonna misslyckades totalt med tipspromenaden men det var mitt fel helt och hållet. Där fick jag igen för att jag ska vara sån Besserwisser ibland.!! hahaha...

Nåja, nåja. . .
Hösten har kommit till Dalarna ordentligt känns det som. det är inte många plusgrader på morgonen nu.
Jag har blivit tvärförkyld men än så länge skriker inte kroppen efter vila så jag jobbar väl på lite.

Mobil telefonen börjar lägga av och jag kom på att jag har garanti kvar på den. Men nu har jag ju tydligen slarvat bort kvittot i stället så nu får jag väl gå med en mobil där musikspelaren inte funkar, internet funkar ibland och bildskärmen är randig och suddig så fort den legat för sig själv en stund. För köpa en ny just nu har jag inte råd med. Jag fick inte ens ett lönebesked denna månad. Inkomst noll på grund av semester.... trevligt så här i höstrusket....

Här kommer i alla fall lite bilder på mitt nuvarande pyssel....


Fåret som arbetskollegan beställde blev sydd i ett ulligt gulligt tyg...


Sydde även ett litet får i frotte´. Han blev så söt med sitt blå hjärta på magen.


Det här skulle bli en liten julemus-.--


och så blev hon... lilla musan...


Två halvfärdiga tomtenissor...


En tomte...


Två tomte....


Har en vän som inte här så julig av sig men hon älskar skor.. så om hon
skulle ha julpynt så skulle det väl vara nåt sånt här .....



Årets julklapp till alla??.... tandtvål.....

Nä.... nu loggar jag ut.... ha det gött alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0