Jag tänker rösta...

Jag har bestämt mig nu.
Jag ska gå och rösta. Jag har aldrig röstat förr. Jag har inte brytt mig förr. Jag tycker att alla partier är bara skit. Det är liksom att välja på pest eller kolera... men nu ska jag rösta i alla fall.
Jag kommer att rösta på det parti som verkar ha mest gemensamt med vad jag tycker är viktigt och då har jag i alla fall tyckt till om saken.

Jobbar hela helgen men ska försöka ta tag i allt här hemma med. Ett tvättberg bland annat.
Det är så lyxigt vissa helger... att man har så pass mycket att göra att man inte hinner vila upp sig.
Men nästa vecka blir jag långledig och då vill jag göra annat än att städa. Så jag tar det jobbiga nu så jag får njuta lite själv sen. Visst är jag både sambo och mamma men jag är Anna också... och hon behöver lite kreativ lugn och ro och massor av vila. Bara slöa minst en dag nästa vecka.... så det så....
Det blir som man väljer för sig och alla prioriterar vi annorlunda. Jag prioriterar mig.. inte bara min familj.

Trevlig helg alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0