kaffe på morgonen

En kopp kaffe och lite tid vid datorn tar jag mig för på morgonkvisten.
Är så fruktansvärt dålig på att blogga så jag gör ett litet försök tidigt på morgonen när jag har tid att sitta.
Jobb resten av den här veckan men det är inte så dryga pass så det ska väl gå. :)

Har inte rört mina Tilda dockor nu på hela veckan så det börjar väl vara dags att sätta mig med nål och tråd igen.
Får väl se om jag får tid för det i helgen...

Börjar kännas kyligt ute och jag börjar sticka mig både vantar och mössa till vintern. Det ska bli skönt att dra på sig nåt varmt och hemmagjort....

På söndag är det val och jag vet faktiskt inte än om jag ska gå och rösta. Jag är inte alls insatt och jag tycker bara att alla partier snackar strunt. Jag vill inte ha ett bidrags Sverige (S) men jag vill inte ha ett Sverige där rika får mer heller (M). Tycker mest att det är som att välja mellan pest eller kolera..... avvaktar lite till....
Just nu ligger jag inte på nån sida alls...men jag har ju förstått att det vore rena synden att inte rösta så vi får väl se hur det blir med den saken...

nä... kaffet blir kallt det här går inte..


Kommentarer
Postat av: Stina

nån gång ska man väl va lite syndig

2010-09-16 @ 10:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0