True blood feber

Nu kan jag faktiskt inte vänta mer... jag orkar inte vänta på tröga Sverige.
Det tar sån tid för dom......
3 säsongen går redan för fullt på vissa kanaler men svt sänder inte serien förrän till våren...
och lika illa är det med böckerna. Dom finns översatta från engelska till svenska ända till 5e boken. Sen är det stopp. Det värsta är att det finns minst 5 böcker till på engelska.....
så .... jag är ju inte helt bakom flötet när det gäller det engelska språket så nu har jag fan beställt dom på engelska! Vissa säger att dom t om är bättre på engelska... så jag chansar....

MER TRUE BLOOD NU!!

Kommentarer
Postat av: jonna

Haha! Har du har blivit vampyr biten kanske =)

2010-09-29 @ 10:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0