Allt känns...

Just nu känns allt så himla härligt bra. Jag känner mig fullkomligt normal igen och har verkligen lärt mig att uppskatta vardagen. Jag kan t om sträcka mig så långt att påstå att vardagen "äger" (som Adam skulle säga)
Jag mår bra just nu och det stannar jag i så länge jag kan! Jag börjar känna mig mer och mer som mig själv och då råder det säkert delade meningar om det är bra eller inte...hahahahah... men jag är glad i alla fall!

ska avsluta en jobbarhelg med jobb idag och sen får jag påsklov och det känns lyxigt och underbart och som en dröm.... nästa månad blir inte så kul det är så mycket mer värt att få må bra och vara glad än att ha pengar... pengar är väldigt världsliga saker...


Nu ska jag ut och känna på solen!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

sa hon som inte har nåt hus att betala =)

men fint att hon mår bra o ha sig ett trevligt påsklov där uppe i norr.. glöm inte kvasten när du drar iväg.. har du körkort på den förresten =)

o du vet, du kan inte bara svänga häger sen för då kommer du aldrig till norr.. då går det bara junt junt på villovägen..

Ha det gött gött i gött gött o glöm inte att fika.... med måtta.. eller nåt.. =)

2011-04-18 @ 10:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0