I´m still here...



Jag är här fortfarande
bara så ni vet...
Men det är mycket som händer just nu och min
koncentration ligger inte på en blogg...
Hjärnan går på högvarv och jag slits hit och dit...
återkommer när vinden vänder...


och bara som ett extra inlägg måste jag bara klämma in att jag blir så irriterad på folk ibland så jag kräks.
Facebook har många fördelar men även nackdelar. Jag gillar verkligen att logga in och se vad folk man KÄNNER har för sig samtidigt som jag kan sakna att ringa en vän när man var nyfiken på vad dom hade för sig.... hur som helst, till saken!
Jag absolut avskyr... Kan inte förstå varför "gamla skolkamrater" vill lägga till mig som sin vän på facet.
Jag var inte nån vän då, när vi gick i högstadiet, och jag är inte nån vän nu. Varför ens skicka en vänförfrågan?
När människan i fråga inte ens kan säga hej när man möter henne i "byn som gud glömde"....
Nä... sånt går inte hem hos mig alls. Det är så patetiskt. Precis som om hon verkligen ville ha mig som vän helt plötsligt...

Jag hade det lite tufft när jag växte upp men det gav mig i slutändan bara ett stärkt självförtroende och mer skinn på näsan ....so all´s good, men sånt här klarar jag liksom inte bara av. Gilla mig eller hata mig, vilket som men för Guds skull var inte falsk!!!

Härmed accepterar jag INTE din vänförfrågan...

Kommentarer
Postat av: BS

ord o inga visor.. krusar ingen skit =)

2011-08-28 @ 07:34:39
Postat av: Mariah

Bra!

2011-08-30 @ 19:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0