Mobilt bredband

Nu har jag gjort som alla andra... köpt en bärbar dator och bundit upp mig på mobilt bredband. Jag har nu suttit hela morgonen i köket och sörplat kaffe och surfat runt lite. Om nu bara sambon kan ge tusan i datorn så mycket som möjligt så blir det här bra!!

Blev lite hastigt och lustigt hemma med vård av barn idag. Det är väl egentligen inget större fel på honom. Han mår illa och har ont i magen så vi tar en hemma dag och så får vi ser hur det ser ut i morgon....
Just nu roar han sig själv med tv och lek så jag sitter här och funderar på vad jag ska ta itu med...
Tror jag surfar lite till och sen dags att plocka upp lite kläder och tvätta och sånt.... suck... kanske jag ska sjukanmäla mig från hemmet??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0