Någon är gravid

Nu kan jag inte hålla mig längre. Jag har gjort en gravid låda till nån i min närhet.....Jag ska inte avslöja vem det är MEN jag kan i alla fall visa upp gravidlådan som jag gjort. Jag började med att göra en gravid dagbok ifall personen i fråga skulle vilja skriva ner lite under tiden man väntar på underverket.
I lådan la jag sen ner lite läsk till de blivande föräldrarna. Jag la ner Chokladhjärtan och en påse twist. Kärlek och en twist i vardagen kan man väl säga är det som väntar va...(hahahahah komiker) Den blivande modern får också duschgele och hudlotion och ett härligt doftande ljus att slappna av med... och en liten babyleksak såklart!!
Gravidlådan är redan levererad och resten är hemligt än så länge!












Kommentarer
Postat av: Komment på fel plats ;)

2011-02-24 @ 17:58:54
Postat av: Mariah

Va gulligt av dig att göra en gravidlåda åt din kompis. Såna som du skulle det finnas fler av. Ha en bra dag.

2011-03-04 @ 15:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0