Ny vecka

Då var det måndag igen och jag har som vanligt kravlat ur sängen tidigt på morgonen för att få lite tid för mig själv. Det är liksom morgonen som är min egen tid tydligen....
När huset är tomt och tyst och det bara är jag och min kopp kaffe... härligt!!

Har jobbat hela helgen och ska fortsätta ett par dagar till innan jag har nån mer sammanhängande ledighet.
Just nu letar jag febrilt efter en snygg dataväska till den bärbara men jag hittar inte riktigt nån som är ok.
Har även hittat en helt underbar dörrmatta som jag tror jag ska köpa... kan nog inte låta bli den.

Jag har lyckats röja upp i hobbyrummet så att det går att sitta där igen. Just nu tillverkas det alla hjärtans dag presenter. Men efter det är jag sugen på att ta fram symaskinen igen och sy nåt... men vad?? Det blir till att ta sig och titta i alla pysselböcker som jag på nåt vis samlat på mig...

Men först jobba och slita, tvätta och städa och diska och sucka och gorma......


Kommentarer
Postat av: bertastina

Gorma? ska.inte bertastina våga sig ut från.skithuset nu

2011-02-07 @ 12:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0