ska jag börja med nåt nytt?

Vid besöket i Sundsvall så köpte jag några bitar Fimo-Lera. Det är en lera som finns i massor av färger och som man härdar i ugnen. Jag blev så sugen på att prova... och igår tog jag fram bitarna. Satt och pysslade på en stund och bestämde mig sen för att kolla in på internet om det fanns lite inspiration. Det fanns massor....
Efter ett litet samtal med sonen så bestämde vi oss för att vi ska tillverka lite miniatyr mat till hans lego gubbar (så klart). Jag får väl visa resultatet här sedan....

Har också beställt mig ett Deco kit från en japansk inpirerad sida... så nu kommer jag väl att vara helt uppslukad av lera ett tag...hahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0