magsäcksinflammation =magkatarr =ont

Jag ställde diagnos på mig själv igår och konstaterade att jag nog har fått magkatarr igen. Den har hållit sig borta ett helt år men nu verkar det alltså vara dags igen... har väl haft någon oro i kroppen och kanske varit lite stressad... så nu kom den krypande. Har börjat på en 14 dagars kur och hoppas att det hjälper. Jag är ledig i helgen och då ska jag ta bort den sista julen.... jag har liksom granen kvar än... men nu ska den bort och sen får det gärna bli vår fort..... jag är faktiskt rätt så Less på snön. Trodde aldrig jag skulle säga det men snön får gärna smälta bort nu...

Kommentarer
Postat av: BertaStina

=) såja.. det låter bra... med snön alltså.. =)

2011-01-14 @ 16:38:42
URL: http://bertastina.blogspot.com/
Postat av: Greight

Hoppas magen slutar jäklas med dig snart!

När det gäller snön så förstår jag precis vad du menar.. Bort med snö & hit med SOMMAR!

2011-01-14 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0