Så mycket glädje

Idag har det verkligen varit hett ute och jag kände mig som en svettapa när jag vaknade efter bara 4 timmars sömn idag. Det gick inte att sova i den där värmen. Jag kröp ner och ut på altanen och slumrade i soffan ett tag. Som tur var så fläktade det ju lite idag och det var så skönt....

Min kära mor är på besök just nu och det innebär i princip att jag har semester.... jo, det är sant! Min mamma kan absolut inte bara sitta still och göra inget så ni kan ju tänka er. Disken blir diskad utan min hjälp, tvätten är redan på tork precis när jag kommer på att jag ska tvätta och kära lilla mor har t om krypit runt i mina rabatter och rensat och fejat. Och det syns på min trädgård ska jag säga er.... det ser faktiskt ut som en trädgård!
Hon är helt makalös min mor och jag är väldigt glad att jag har henne.

Eftersom värmen klättrade rejält idag och sonen har tjatat om att ta fram poolen hur länge som helst nu så kände jag mig ju manad att ta tag i saken. Jag skurade ur poolen och vi fyllde på med svenskt iskallt vatten som typ aldrig blir varmt och sen badade Adam resten av den dagen..... in och ur poolen...om och om igen... älskade barn så lätt han var att roa idag!



Han badade och skrattade och var så nöjd och det kändes riktigt som sommaren äntligen var här...
Sen utvecklade Adam det här konceptet med pool lite...





Som ni ser så är en pool en pool oavsett storlek!

Mammas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0