Soliga sommar

Och som på beställning så tittar solen fram igen och värmer oss.... underbart.... om det inte var för att man just denna vecka ligger och sover på dagtid och är vaken på natten.... men jag har inte hjärta att sova så länge när det är så skönt väder. Och förresten så kan man väl inte sova bort livet???

Gårdagen gjorde jag inte många knop.Vi började måla lite bräder och ska brädslå klart huset. Mamma är fortfarande på besök och då får jag helt plötsligt så lite att göra. Mamma som inte tycker om att sitta still fixar det mesta på hemmaplan just nu.. vad skönt om hon kunde stanna för evigt...hahaha..

Näääää... nu ska jag knyta mig en stund så jag sen orkar upp och titta på solen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0