Lite bloggning?

Kanske man skulle ta tag i det här med bloggandet lite? Är så himla tråkig och orkar inte just skriva så ofta längre. Har ju min pysselblogg och pysslar just nu mest så det blir den som får den dagliga dosen Anna!

Nu har det hänt som vi aldrig trodde skulle hända... kaminen är på ingång. Nånting hände som fick min sambo att dra ut tummen ur röven och sätta fart. Helt plötsligt ligger det en offert på bordet och ett beslut togs snabbt. Och nu kom dom i tisdags och satte igång med byggandet och murandet. Det enda problemet är att precis denna vecka jobbar jag natt. Jag kan inte ligga i min säng och sova medan dom håller på och murar och sånt.... så var tar jag vägen???
HUSVAGNEN såklart!!
Nu är det ju så att när man jobbat natt så är man rätt så slut och färdig och bryr sig inte ett skit om var man sover,huvudsaken man får sova.....

Men kaminen är på väg att bli klar och jag får sova ordentligt nån annan vecka..det kan det vara värt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0