jag vet!!

Jag vet att jag är urusel på att uppdatera bloggen men det är så mycket annat som sliter och drar i mig.
Jag borde ha en lista varje dag ¨på saker som jag måste fixa men vem vill gå genom livet med listor??
Just nu är jag hemma med sjukt barn. Han är lite små risig och har lite feber men det märks ju inte så där jättemycket på barn, och speciellt inte på Adam. Men när man ber om att få gå och lägga sig så är man inte riktigt... som vanligt...

Städning och annat som tar upp tiden. Sonen och jag har rensat rummet på leksaker och ska in med skrivbord där nu och så blir det nog nån liten om möblering. Jag väntar också på tapeter och att vardagsrummet ska ställas i ordning.

Och sen var det det här med halloween... och jul....
Ryktet går att affärrerna börjar julförsäljningen vecka 46. Det är t om tidigt för att vara jag...

Kommentarer
Postat av: Geright

Hej!

Jag kan lova att julen kanns langt borta dar jag befinner mig nu och ingen ar val gladare for det an jag =)

Hoppas allt ar bra med dig!

Vi ses om nagra dagar, fram tills dess sa ska jag fortsatta njuta av sol och varme!



Manga kramar

2011-10-23 @ 19:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0